loading...
زندگی زیباست
رکسانا بازدید : 437 پنجشنبه 11 خرداد 1391 نظرات (38)

از تو فرار ميكنم


و هر بار فقيرتر بر ميگردم


صد بار فراموشت ميكنم


و هزار بار


با مهر بيشتر برميگردم


دل كندن از تو برايم محال است


و مهرت در جانم ريشه كرده

.

.

.

روياهايم تب دار است


و كابوس همپاى شب هاى من


صداقت در چشمانم موج ميزند


و هر بار دستم برايت رو ميشود


ساده ميفهمى كه دوستت دارم


و من الفباى چشمانت را بلد نيستم

از تو فرار ميكنم


و هر بار فقيرتر بر ميگردم


صد بار فراموشت ميكنم


و هزار بار


با مهر بيشتر برميگردم


دل كندن از تو برايم محال است


و مهرت در جانم ريشه كرده

.

.

.

روياهايم تب دار است


و كابوس همپاى شب هاى من


صداقت در چشمانم موج ميزند


و هر بار دستم برايت رو ميشود


ساده ميفهمى كه دوستت دارم


و من الفباى چشمانت را بلد نيستم

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مهدي ملكي در تاریخ 1391/08/29 و 11:33 دقیقه ارسال شده است

سلام خوبي؟
مطالب وبلاگت رو كاملا خوندم خيلي زيبا بودش.
خسته نباشي
اگه دوست داشتي به منم سر بزن

این نظر توسط مهرداد در تاریخ 1348/10/11 و 19:55 دقیقه ارسال شده است

خداوندا دوستانی دارم که روزگار ، فرصت دیدارشان را کمتر نصیبم میگرداند ، اما تو خود میدانی که یادشان در دلم جاوید است ، دوستانی که رسمشان معرفت ، کردارشان جلای روی و یادشان صفای دل است ، پس آنگاه که دست نیاز سوی تو بر می آورند ، پر کن دستشان را از آنچه که در مرام خدایی توست

این نظر توسط همراز در تاریخ 1348/10/11 و 18:14 دقیقه ارسال شده است

salam roksana jan mamnon az nazaret,bebakhsh ke ziad nemiam man kam net miam va harvaght ke betonam say mikonam sari bezanan va ye jomleiam shode comment bezaram.shad bashi....

این نظر توسط arezoo در تاریخ 1348/10/11 و 16:22 دقیقه ارسال شده است

به چشمانت بياموز که هر کسي ارزش ديدن ندارد....
به دستانت بياموز که هر گلي ارزش چيدن ندارد....
به قلبت بياموز که هر بي سرو پايي در ان جايي ندارد....
به دلت بياموز اگه روزي تنها ماند طلب عشق زهر بي سرو پايي نکند ....
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط mehraban در تاریخ 1348/10/11 و 16:56 دقیقه ارسال شده است


من هر روز و هر لحظه نگرانت می شوم که چه می کنی !؟
پنجره ی اتاقم را باز می کنم و فریاد می زنم
تنهاییت برای من ...

غصه هایت برای من ...

همه بغضها و اشكهایت برای من ..
بخند برایم بخند
آنقدر بلند
تا من هم بشنوم صدای خنده هایت را...

صدای همیشه خوب بودنت را

دلم برایت تنگ شده
دوستت دارم ...

آجی عکسام ظاهر شده هرچی نگاه میکنم باور نمیکنم که منم اونجا بودمشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط arezoo در تاریخ 1348/10/11 و 19:33 دقیقه ارسال شده است


گاه گاهی که دلم می گیرد به تو می اندیشم خوب در یادم هست چه شبی بود آن شب! تو همان نوگل دیرینه و من برگ زردی که فتاده است به خاک و من اندر عجب این دیدار که تو بعد از سال ها هم چنان زیبایی! کاش می دانستی که چه کردی با من در همان لحظه که لبریز ز شوقت بودم چشم بر گرداندی و مرا سوزاندی
salam abji junam
upam va montazere shoma
zud biay haaa شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط سحر در تاریخ 1348/10/11 و 21:10 دقیقه ارسال شده است

از مـــرگ نـــمـــیـــتـــرســـم

مـــن فـــقـــط نـــگـــرانــم

کـــه در شـــلوغـــی آن دنـــیـــا
...
مــــــــادرم را پیـــدا نـــکنـــم...

این نظر توسط مهرداد در تاریخ 1348/10/11 و 20:24 دقیقه ارسال شده است

سلام
ممنون که به وبلاگ خودت سر زدی.امیدوارم همیشه موفق باشی.
راستی شما با افتخار لینک شدین. ضمناً نگفتی نمیخوای عضو وبلاگ خودت بشی.
معلم به خط فاصله میگفت خط تیره
میدانست فاصله چه به روزگار آدم ها میاره
پس بازم پیش ما بیا و سر بزن و نظربده
با سپاس فراوان- مهرداد از بزرگترین وبلاگ گروهی ایران

این نظر توسط arezoo در تاریخ 1348/10/11 و 19:59 دقیقه ارسال شده است

بی تو هر شب عاشقی بارانی ام. لاله ای پژمرده و زندانی ام. بی تو در کنج همه
دلواپسی. بی تو من آغاز یک ویرانی ام
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط مهرداد در تاریخ 1348/10/11 و 21:32 دقیقه ارسال شده است

سلام
وبلاگ زیبایی داری
ما هر روز به روزیم!!!!
آماده تبادل لینک با شما هستیم
بعدشم ما اومدیم به شما سر زدیم شما هم یه سری به ما بزنید :
نگی که نمیتونم بیام
کار دارم
بعدا میام
اینترنتم قطع شد
نتونستم بیام
هواسم نبود نیومدم
رفتم نهار نتونستم بیام
خوشحال میشیم شما هم یکی از نویسندگان وبلاگ گروهی ما بشی
باسپاس- مهرداد از بزرگترین وبلاگ گروهی ایران


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 261
  • کل نظرات : 745
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 131
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 2,212
  • بازدید سال : 20,233
  • بازدید کلی : 419,033
  • کدهای اختصاصی