loading...
زندگی زیباست
علی بازدید : 277 پنجشنبه 27 بهمن 1390 نظرات (3)

حالا که داری میری این لحظه رم دووم بیار
واسه ی نبودنت بهونه ی تازه نیار
حالا که داری میری بزار یکم نگات کنم
بزار که این زندگیم و قربونی چشات کنم
دارم از عشقت می میرم، دارم از عشقت می میرم

حالا که داری میری بگو که یادم می مونی
بگو که این ترانه رو تو لحظه هات نمی خونی
حالا که داری میری دست خدا پشت و پنات
دعای خیر و رازقی بدرقه ی راز نگات



حالا که داری میری بزار که سیر نگات کنم
 بزار که این زندگیم و قربونی چشات کنم
دارم از عشقت می میرم ، دارم از عشقت می میرم
دارم از غصه می میرم، دارم از دوریت می میرم

برچسب ها شعر , شعر نو , شعر عاشقانه ,
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ميثم در تاریخ 1348/10/11 و 10:41 دقیقه ارسال شده است

*.¸.*´


¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)


(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•


_____****__________****


___***____***____***__ ***


__***________****_______***


_***__________**_________***


_***______________________***


_***_____________________***


__***_______سلام________***


___***_________________***


____***______________ ***


______***___________***


________***_______***


__________***___***


____________*****


_____________***


______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*


با افتخار لینکتون کردمشکلکشکلک

این نظر توسط قـ ـلـ ـم خـ ـیِـ ـس در تاریخ 1348/10/11 و 19:37 دقیقه ارسال شده است

حکایت عجیبی ست رفتار ما آدمها خدا میبیند و فاش نمیکندمردم نمیبینند و فریاد میزنند

این نظر توسط Ali&Arezoo در تاریخ 1348/10/11 و 21:29 دقیقه ارسال شده است

من از بادم....تو از باران من از موجم ...تو از ساحل من از امروز...تو ازفردا... من ...از ابرم ...توازدریا اگر باران اگر بادم اگر امروز ویا فردا..وگر از ابر یا دریا بجان جمله یاران ......ترا ایدوست..... من دوست میدارم
شکلکشکلک
salam aziizam up hastim


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 261
  • کل نظرات : 745
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 131
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 2,199
  • بازدید سال : 20,220
  • بازدید کلی : 419,020
  • کدهای اختصاصی