loading...
زندگی زیباست
رکسانا بازدید : 378 چهارشنبه 12 بهمن 1390 نظرات (19)

 

آرام ميغلتد بر من

 

 قطره اشكى مبهم

 

بازوانم خيس ز اشكهاى پنهانيست

 

درد ميغلتد بر من

 

من مى پيچم بر خود

 

و در اين پيچاپيچ

 

تفكرى راست

 

به جاده ى رويا مى كشاند مرا

 

خيس ز باران ِ غم ،غرق خنده مى شوم ناگاه

 

مست ز خوشى در وادى ِ رويا ها

 

باز فعل ِ بدى مى آيد

 

گوشم را آزارمى دهد

 

 و مى گويد:

 

(( اين فقط ، يك روياست))

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط HADIS در تاریخ 1348/10/11 و 13:18 دقیقه ارسال شده است

سلام
مر30 بابت نظر زیبات
.
راجع به سوالت هم
من تو فکر رشته .. نرم افزارم..
چون کامپیوتر می خونم .. کامپیوتر خیلی سختهشکلک
برام از ته دل مهربونت دعا کن
بازهم پیشم بیا .. خوشحال میشم.
فعلاشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط mehraban در تاریخ 1348/10/11 و 16:32 دقیقه ارسال شده است

دل قوی دار
به زودی باران
این پاره خطهای موازی خیس
اندوه چسبیده به پنجره را
خواهد شست .....

آپم.....
شکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط مهربان در تاریخ 1348/10/11 و 15:53 دقیقه ارسال شده است


یک روز
روی اینهمه بغض بی دلیل
پارچه ای
به رنگ سکوت می کشیم
و
برای همیشه
فراموش می شویم
بگذار بعضی ها خیال کنند
ما مرده ایم...


بیا آپمشکلکشکلک

این نظر توسط mehraban در تاریخ 1348/10/11 و 15:26 دقیقه ارسال شده است

سلام عزیزدلم مرسی که همش بهم سر میزنیشکلکشکلک مرسی از شعر بسیار زیبات خیلی دوسش داشتمشکلکشکلک گلم چرا آپ نمی کنیشکلک منتظرمشکلکشکلک

این نظر توسط مهربان در تاریخ 1348/10/11 و 13:02 دقیقه ارسال شده است


مي آيي عاشق مي كني
محو مي شوي
تا فراموشت مي كنم
دوباره مي آيي
تازه مي كني خاطرات را
محو مي شوي
به راستي كه سراب از تو با ثبات تر است!!!


مرسی عزیزم که همیشه هستیشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط Ali&Arezoo در تاریخ 1348/10/11 و 10:23 دقیقه ارسال شده است

خطا از من است، میدانم. از من که سالهاست گفته ام "ایاک نعبد" اما به دیگران هم دلسپرده ام، از من که سالهاست گفته ام "ایاک نستعین" اما به دیگران هم تکیه کرده ام
salam roksana jon be webe ma ham sar bezan va nazareto raje be web begoo
montazerimaaaa

شکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط sahar در تاریخ 1348/10/11 و 17:41 دقیقه ارسال شده است

in che harfiye azizam
az nazare man sherat ghashange va be delam mishineشکلکشکلک

این نظر توسط سحر در تاریخ 1348/10/11 و 22:25 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیزم.بیشتر مطالب حرف دل خودمه یا جایی خوندم خوشم آمده و به دلم نشسته یا خودم گفتم که نمی تونم تک تک بهت بگم.من حرفای دلم و می نویسم ولی اونایی که مناسب وبلاگ ببینم میزنم تو صفحه اول پست گمشده و باید برم از خودمه.ممنون از حضورت بازم اگه سوالی داشتی در خدمتم گلمشکلک

این نظر توسط سحر در تاریخ 1348/10/11 و 22:21 دقیقه ارسال شده است

دوست عزیزم بیشتر مطالب حرف دل خودمه.. جایی اگه بخونم و به دلم بشینه میزنم ولی در کل بعضی هاش و هم خودم میگم که نمی تونم تک تک بهت بگم ولی این صفحه اول گمشده و باید برم و خودم گفتم.. من خیلی ازحرفای دلم و یاداشت میکنم و هر کدومشو که مناسب وبلاگ ببینم میزنم شکلک ممنون از حضورت گلم بازم سوالی داشتی در خدمتم

این نظر توسط سپیده در تاریخ 1348/10/11 و 21:37 دقیقه ارسال شده است

فــــــــــــــــــداتشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 261
  • کل نظرات : 745
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 81
  • باردید دیروز : 56
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 209
  • بازدید ماه : 787
  • بازدید سال : 18,808
  • بازدید کلی : 417,608
  • کدهای اختصاصی