loading...
زندگی زیباست
رکسانا بازدید : 416 سه شنبه 06 تیر 1391 نظرات (36)

 

 

 

 

 

 هر شب كنار ِ پنجره

 

زير نور ِ مهتاب

 

 

جاى من است

 

 

عكست مقابلم

 

 

قلمى و كاغذى در دستم

 

 

نگاهى به چشمانت مى اندازم

 

 

قلم شروع به لرزش مى كند

 

 

نفس نفس زنان مى نويسد

 

 

حرفهايى را كه از صبح

 

 

در دل جمع كرده بود

 

 

نگاهى به لبها يت مى ا ندازم

 

 

 

گوشم سخنانى را مى شنود

 

 

كه هيچوقت از لبها يت جارى نشد

 

 

زبانم نامت را بى وقفه تكرار مى كند

 

 

و هر بار قلبم تندتر مى دود

 

 

هر شب كنار ِ پنجره

 

 

زير نور ِ مهتاب

 

 

زندانى در قفس تنهايى

 

 

 اشك ميريزم و با خيالت حرف ميزنم

 

 

هر بار چاى سرد مى شود

 

 

و من دلم نمى آيد بنوشم

 

 

هنوز در خاطر دارم

 

 

چاى خيلى دوست دارى

 

 هر شب كنار ِ پنجره

 

زير نور ِ مهتاب

 

 

جاى من است

 

 

عكست مقابلم

 

 

قلمى و كاغذى در دستم

 

 

نگاهى به چشمانت مى اندازم

 

 

قلم شروع به لرزش مى كند

 

 

نفس نفس زنان مى نويسد

 

 

حرفهايى را كه از صبح

 

 

در دل جمع كرده بود

 

 

نگاهى به لبها يت مى ا ندازم

 

 

 

گوشم سخنانى را مى شنود

 

 

كه هيچوقت از لبها يت جارى نشد

 

 

زبانم نامت را بى وقفه تكرار مى كند

 

 

و هر بار قلبم تندتر مى دود

 

 

هر شب كنار ِ پنجره

 

 

زير نور ِ مهتاب

 

 

زندانى در قفس تنهايى

 

 

 اشك ميريزم و با خيالت حرف ميزنم

 

 

هر بار چاى سرد مى شود

 

 

و من دلم نمى آيد بنوشم

 

 

هنوز در خاطر دارم

 

 

چاى خيلى دوست دارى

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حسین،میثم در تاریخ 1391/07/17 و 17:57 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست خوبم
بوووووووووووووووووووووودوووو ووووووووووووووو بیا که از دست نپرااااااااااااااااااااا
مطالب جدیدی گذاشتیم خودت بیــــــــــــــــــا ببین.
راسی اگه اومدی فقط نظر یادت نره
در ضمن شما می توانید با هر چه زودتر عضو شدن در وبلاگمون از جدیدترین مطالب زودتر از بقیه خبردارشوید
منتظراتـــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــم

این نظر توسط مهرداد در تاریخ 1348/10/11 و 12:06 دقیقه ارسال شده است

چه تلاش بی فایده ای؛

خودش رو از قرص های آرامبخش پر کرده بود؛

اونکه قلبش رو از یاد خدا خالی کرده بود ...

این نظر توسط مهرداد در تاریخ 1348/10/11 و 10:44 دقیقه ارسال شده است

آدم‌های ساده را دوست دارم
همان‌ها که بدی هیچ کس را باور ندارند
همان‌ها که برای همه لبخند دارند
همان‌ها که همیشه هستند، برای همه هستند
آدم‌های ساده را باید مثل یک تابلوی نقاشی ساعت‌ها تماشا کرد
عمرشان کوتاه است
بس که هر کسی از راه می‌رسد یا ازشان سوء استفاده می‌کند
یا زمینشان می‌زند یا درس ساده نبودن بهشان می‌دهد
آدم‌های ساده را دوست دارم؛ بوی ناب *آدم* می‌دهند

این نظر توسط بشار در تاریخ 1348/10/11 و 9:37 دقیقه ارسال شده است


تنهایی من تقدیر من نیست ...
ترجیح من است !


این نظر توسط mehraban در تاریخ 1348/10/11 و 8:19 دقیقه ارسال شده است

رفیق دستشو گذاشت رو شونه رفیقش و گفت : تو قویتری یا من؟ رفیق گفت من. رفیق اولی با دلی گرفته دستشو از شونه رفیقش برداشت و دو قدم عقب تر رفت و باز گفت : تو قوی تری یا من؟ او گفت : تو. گفت چرا نظرت عوض شد؟ جواب داد: وقتی دستت رو شونم بود احساس میکردم دنیا پشتمه!...

سلام دوست عزیزم یا بهتر بگم آبجی عزیزدلم خوبی فدات شم؟ آجی چرا کم پیداییشکلکشکلک
چرا دیگه آپ نکردیشکلک
گفتم بعد از فراغت از درس تند تند آپ میکنیشکلک
راستی آجی به بزرگترین وبلاگ گروهی ایران سر بزن منم عضوش شدم تو هم بیا عضو شوشکلکشکلکشکلکشکلک
منتظرتم گلمشکلکشکلک

این نظر توسط delgir در تاریخ 1348/10/11 و 19:05 دقیقه ارسال شده است


هميشه اينو يادت باشه که لبخند تو مي تونه دنيا رو عوض کنه
ولي
هيچوقت به دنيا اجازه نده که لبخندت رو عوض کنه !...
شکلکشکلک

این نظر توسط arezoo در تاریخ 1348/10/11 و 18:21 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
شکلکشکلکشکلکشکلک
duset darammmmmmmmmmmm

این نظر توسط HaDis در تاریخ 1348/10/11 و 13:56 دقیقه ارسال شده است

سلام بر تو ای آجی ِ باوفا ..شکلکشکلک
.
خیلی ممنون .. بخدا ما دل داریم که تنگ میشه .. شکلک خصوصا برا آجی رکسانا شکلک ولی خودت که بهتر میدونی ..
همه چیز قاطی پاتی شده .. هیچ چیز سر جای خودش نیستشکلک بخدا میای وبم یه چیزی مینویسی قوت قلب بهم میدی .. خودت خبر نداری ..
قول میدم بعد این (کنکورِ .. ) همیشه بت سر بزنم .. !شکلک
.
امیدوارم تو هم هر جا هستی دلی غرق در آرامشو و سلامتی داشته باشی
.
آجی رکسانا یه دونه باشهشکلک
دوشت دالم یه عالمهشکلکشکلک

این نظر توسط arezoo در تاریخ 1348/10/11 و 10:59 دقیقه ارسال شده است

بس که دیوار دلم کوتاه است ، هرکه از کوچه تنهایی ما می گذرد ، به هوای هوسی

هم که شده ، سرکی می کشد و می گذردشکلک

این نظر توسط مهربان در تاریخ 1348/10/11 و 10:34 دقیقه ارسال شده است

من خيلـي وقتـه کارت قرمزمو گرفتم
فقط دارم آروم آروم زمين و ترک مـيکنم
واسـه وقت کُشـي...


آجی جونم دلم برات تنگ شده بود مرسی که اومدیشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 261
  • کل نظرات : 745
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 119
  • باردید دیروز : 100
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 798
  • بازدید ماه : 2,183
  • بازدید سال : 20,204
  • بازدید کلی : 419,004
  • کدهای اختصاصی