loading...
زندگی زیباست
رکسانا بازدید : 471 سه شنبه 23 خرداد 1391 نظرات (39)

در پس اين تنهايى كاسه ى صبر لبريز است

 

اشتياق صد برابر از قبل و آرزو ها مقابل منند

 

اينبار هم معجزه خواهد شد

 

نه با عصاى موسى،نه با خاموش شدن آتش ابراهيم

 

بلكه با لطف خداوند، همچون بارهاى دگر

 

اينبار هم پايان شب سيه سپيديست

 

آغوشم لبريز از خوشبختى

 

و اشك از دنياى من دور است

 

اينبار هم تو علتى و من معلول

 

اينبار هم پا به پايت مى آيم

 

و از اين قصه گله اى نيست

 

 

(با اجازتون اين سرى كسى رو خبر نكردم، دوست داشتم خودتون بيايد و نظر بديد)

در پس اين تنهايى كاسه ى صبر لبريز است

 

اشتياق صد برابر از قبل و آرزو ها مقابل منند

 

اينبار هم معجزه خواهد شد

 

نه با عصاى موسى،نه با خاموش شدن آتش ابراهيم

 

بلكه با لطف خداوند، همچون بارهاى دگر

 

اينبار هم پايان شب سيه سپيديست

 

آغوشم لبريز از خوشبختى

 

و اشك از دنياى من دور است

 

اينبار هم تو علتى و من معلول

 

اينبار هم پا به پايت مى آيم

 

و از اين قصه گله اى نيست

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مجتبی در تاریخ 1391/09/16 و 1:30 دقیقه ارسال شده است

خیلی زیباست.....
زندگی مثل بازی حکمه
مهم نیست که دست خوبی نداری مهم اینه که یار خوبی داشته باشی
این طوری شاید حتی بتونی بازی باخته رو ببری

این نظر توسط hadis mehraboooooon در تاریخ 1348/10/11 و 20:07 دقیقه ارسال شده است

salam azize delam.kheili ghashange kheiliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط میثم در تاریخ 1348/10/11 و 20:35 دقیقه ارسال شده است

سلام رکسانا جان مرسی که بهم سر زدی .

آره درسته این روزها فقط غم به دل میشینه ولی منم هنوزبه این چراش نرسیدم!!!!!!!


این نظر توسط arezoo در تاریخ 1348/10/11 و 11:28 دقیقه ارسال شده است

کودک زمزمه کرد: خدایا با من حرف بزن. و یک چکاوک در مرغزار نغمه سر داد. کودک نشنید.او فریاد کشید: خدایا! با من حرف بزن صدای رعد و برق آمد. اما کودک گوش نکرد. او به دور و برش نگاه کرد و گفت خدایا! بگذار تو را ببینم ستاره ای درخشید. اما کودک ندید. او فریاد کشید خدایا! معجزه کن نوزادی چشم به جهان گشود. اما کودک نفهمید. او از سر ناامیدی گریه سر داد و گفت: خدایا به من دست بزن. بگذار بدانم کجایی.خدا پایین آمد و بر سر کودک دست کشید. اما کودک دنبال یک پروانه کرد. او هیچ درنیافت و از آنجا دور شد


این نظر توسط arezoo در تاریخ 1348/10/11 و 11:22 دقیقه ارسال شده است

افسوس که کسی نیست........

افسوس که کسی نیست تاگذشته های پرملالم را از من بگیرد

وآینده ای پراز شادی را به قلبم هدیه کند

افسوس که کسی نیست!

تا بار فراق وجدایی را از دوش من بردارد

وکوله باری از محبت خویش را جایگزین آن کند

افسوس که کسی نیست.......

از من بخواهد ناگفته های قلبم را که عمریست خک خورده سینه ام شده است را برایش بازگو کنم

ودر پاسخ عشق بی پایانش را نثار دل بیمارم کند!

افسوس.........

افسوس که در این روزگار کسی نیست

جز سکوت وتنهایی و دلتنگی که عمری گوشه نشین قلبم شده اند

وهروز غم را بادلم همخوانی می کنند.
khaste nabashi abji golamشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط arezoo در تاریخ 1348/10/11 و 9:58 دقیقه ارسال شده است

salam...abji junam kojaee fadat besham?...delam barat tang shode bodشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط arezoo در تاریخ 1348/10/11 و 9:57 دقیقه ارسال شده است

دیشب را تا صبح بدنبالت گشتم
لابه لای تمام خاطرات گذشته...
تمام خوبهایم را ورق زدم...
لحظه به لحظه اش را...
رد پایت همه جا جاریست...
اما...
دوباره تکرار داستان همیشگی
نبود تو و انتظار من...!!!
امروز را هم دوباره دنبالت می گردم......مثل همه روزهای نبودت!!!
امروز هم سراغت را از تمام برگ ها می گیرم...!
شاید برگی را از قلم انداخته باشم!

این نظر توسط mehraban در تاریخ 1348/10/11 و 18:49 دقیقه ارسال شده است


ازکسانيکه از من مـــــــــــتنفرند سپاس.
آنها مرا قويتر ميکنند
از کسانيکه مرا دوســـــــــــــــــــــت دارند ممنونم
آنان قلب مرا بزرگتر ميکنند.
ازکسانيکه مرا ترک ميکنند متشـــــــــــــکرم،
آنان بمن مي آموزند که هيچ چيز تا ابد ماندني نيست
از کسانيکه با من مـــــيمانند سپاسگذارم
آنان به من معناي دوست واقعي را نشان ميدهند...
آجی جونم سلام کجایی فدات شم دلم برات تنگ شده
شکلک
حتما امتحانات مشغولت کردن امیدوارم همه رو به خوبی سپری کنی و موفق باشی گلمشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط mehraban در تاریخ 1348/10/11 و 13:03 دقیقه ارسال شده است

الهی! رجب گذشت و من از خود نگذشتم ؟ الهی تو از من بگذر.سلام بر شعبان سلام بر حسین و عباسش، سلام بر سجاد و سجودش سلام بر نیمه شعبان و ظهور مولودش. آغاز ماه رسول خدا ماه شادی آل الله مبارک باد التماس دعا

این نظر توسط mehraban در تاریخ 1348/10/11 و 17:24 دقیقه ارسال شده است

سلام آجی جون خودم

خدا رو شکر فدات شم امیدوارم همه امتحاناتت به خوبی سپری بشه گلمشکلکشکلک

آبجی جونم عدد 27 وقتی داشتم برای آیدیم اسم انتخاب میکردم چون مهربان رو خیلی دوست داشتم این اسمو انتخاب کردم سیستم هم یه سری اسم برای آیدی در اختیارم گذاشت که همش توی جی میل بود اما این یکی توی یاهو بود که من اینو پسندیدم همین فقطشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 261
  • کل نظرات : 745
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 131
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 50
  • بازدید ماه : 2,245
  • بازدید سال : 20,266
  • بازدید کلی : 419,066
  • کدهای اختصاصی