loading...
زندگی زیباست
رکسانا بازدید : 273 دوشنبه 28 فروردین 1391 نظرات (11)

نه تو را مى خواهم


نه دلى كه بلرزد بر من 


و نه چشمانت را


كه خيره خيره زل زند بر من


اين جا همه چيز به آخر رسيده


اين جا دلها سنگيست


و آسمان سياه تر از هميشه تار است


رنگين كمان نمى تابد


و اشك بى وقفه ميبارد

.

.

.

اين جا منم و موسيقى و تنهايى


و آهنگ پر تپش بغض


كه صادقانه نواخته مى شود

نه تو را مى خواهم


نه دلى كه بلرزد بر من 


و نه چشمانت را


كه خيره خيره زل زند بر من


اين جا همه چيز به آخر رسيده


اين جا دلها سنگيست


و آسمان سياه تر از هميشه تار است


رنگين كمان نمى تابد


و اشك بى وقفه ميبارد

.

.

.

اين جا منم و موسيقى و تنهايى


و آهنگ پر تپش بغض


كه صادقانه نواخته مى شود

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط arezoo در تاریخ 1348/10/11 و 12:37 دقیقه ارسال شده است

salam abji
ghorbunet beram maaaaaaan
manam kheyli kheyli duset darammmmmmشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک:
rasti abji chera dge up nemikoni???شکلکشکلکشکلک
man montazere neveshte haye ziba o jazabet hastamشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط sahar در تاریخ 1348/10/11 و 20:45 دقیقه ارسال شده است

salam aji jonam ghashang bod mese hamishe bebakhsh ke dir miyam kheili saram shologheشکلکشکلک
doset daraaaaaaaaam behtarinamشکلک

این نظر توسط ali در تاریخ 1348/10/11 و 19:13 دقیقه ارسال شده است

سلامممممممم به همه
معذرت این مدت نبودم دیگه بماند نشده بیام
خوب حالا شعر دخی خاله رکسانا
هی میگی نمیخواهم چشمانت رو از این حرفا کی خواست به تو بده که میگی نمیخواهمشکلکشکلکشکلک


این نظر توسط صادق در تاریخ 1391/01/31 و 16:19 دقیقه ارسال شده است

سلاام بازم زیبا بود
من هم اپ شدم
خوشحال میشم سری بزنی

این نظر توسط سپیده در تاریخ 1348/10/11 و 21:35 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط مهربان در تاریخ 1348/10/11 و 18:54 دقیقه ارسال شده است


نه نرو ، صبر کن ، قرارمان اين نبود ، بايد سکه بياندازيم
اگر شير آمد ترديد نکن که دوستت دارم
اگر خط آمد مطمئن باش که دوستت دارم
صبر کن سکه بياندازيم ، اگر دوستت نداشتم آن وقت برو . . .


سلام آجی جون مهربونم خوبی فدات بشم شکلکشکلک
آپت خیلی قشنگ بود گلم دوسش داشتمشکلک

راستی آجی اون مسئله درست شد خدا بخواد رفتنی شدمشکلکشکلک
دوست دارم عزیزدلمشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط HaDis در تاریخ 1348/10/11 و 17:57 دقیقه ارسال شده است

چشمانم حرفهایم را بیصدا میكنند...!
.
كافیست فقط نگاهشان كنى...!
____________
سلام آجی جون..
متن قشنگی بود ..
مر30 خبرم کردی..شکلک

این نظر توسط arezoo در تاریخ 1348/10/11 و 13:31 دقیقه ارسال شده است

khahesh mikonam vazifas abjiشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط arezoo در تاریخ 1348/10/11 و 11:21 دقیقه ارسال شده است

دنیا دو روز است،آن روز که با تو نیست صبور باش و آن روز که با توست مغرور نباش زیرا هر دو پایان پذیر استشکلک
kheyli ghashang bod abji golamشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
mamnonam ke be yadamiشکلکشکلک

این نظر توسط علی طاهری در تاریخ 1348/10/11 و 11:00 دقیقه ارسال شده است

سلام. من تخصصی در زمینه شعر ندارم.
نمیتونم نظری بدم که منصفانه و عاقلانه باشه.
پس فعلا در باره ی شعرت نظر نمیدم تا دقیق تر بخونمش.
ولی کاش قالت رو عوض کنیشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 261
  • کل نظرات : 745
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 131
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 2,215
  • بازدید سال : 20,236
  • بازدید کلی : 419,036
  • کدهای اختصاصی